My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

Reversible tote bags in the blogosphere!

Weet je wat ik nu echt raar vind? Dat ik de omkeerbare tas, waarvoor ik een tutorial schreef, overal in blogland terug zie. Nu hoor ik je denken: 'ja dûh, waarvoor had je die tutorial anders bedoeld?' Goed punt! Ik sta er gewoon echt van te kijken dat mensen op mijn blogje komen, de tas gaan maken en vervolgens op hun blogje zetten: kijk een tas, gemaakt met de tutorial van Happy in Red. Dan sta je toch even te kijken hoor.

You know what I find weird? That allover blogland I see bags made with my reversible tote bag totorial. Now, I hear you all think: 'Well dûh you silly cow, why else would you post a tutorial on your blog?' Okay, that's a solid point. I am just seriously so surprised to read blogs that have pics of 'my bag' on there saying 'Hey, I made a new bag and used the tutorial by Happy in Red. Really, it amazes me.

Inmiddels heb ik een paar leuke exemplaren voorbij zien komen. De stoffencombi's en de manier waarop mensen hun eigen draai aan het patroon geven vind ik echt fantastisch. Dat wil ik echt even delen en deze creatieve naaisters in het zonnetje zetten en bedanken voor het maken van 'mijn' tas!

I've seen some really cute reversible tote bags cross my path. I love the way these creatives have combined their fabrics and how they gave their own twist to my pattern. Just fantastic! So I really want to share some of these creations with you, to say thank you to their talented creators!

Elisanna was de eerste die aan de slag ging met mijn tas. Oh, die stoffen!
Elisanna was the first who stitched up two (!) of my bags. Look at those fabrics!


En Oontje ging ook los! Zo zie je maar, voor zowel jongetjes als meisjes is zo'n tas héél geschikt.
And look at Oontje GO. The tote is very unisex!


Lotte gaf er met paspel en knoopjes haar eigen draai aan, Soraya maakt er een die mee kan naar zwemles en ook hANdgehaakt, Tante Nannie, Jo Chapeau en Joppe maakte schitterende exemplaren.

Lotte pimped her tote with buttons, Soraya made one that can be taken to the pool and hANdgehaakt, Tante Nannie, Jo Chapaeu en Joppe made wonderful reversible totes. 


Thank you ladies!!

Ook van plan om een reversible tote te maken of heb je er misschien al één aan je deurklink hangen? Plaats hem gerust in de Flickr Group die ik ervoor heb aangemaakt. Dan kom ik oooh-en en aaah-en, beloofd.

Are you planning to make a reversible tot bag using my tutorial? Or maybe you already have? Come on over and put a picture of it in the Flickr Group that I put up. I promse and ooooh and aaaah allover it.

22 opmerkingen

  1. Echt heel gaaf zo allemaal bij elkaar!!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dan ook een superleuk tasje om te maken ! Niet te groot, niet te klein en het zit heel leuk in elkaar en is snel te maken ! En je kunt er ook inderdaad hele leuke combinaties mee maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O mooi allemaal! Hij staat op m'n to-do lijstje! Morgen eerst m'n naaimachine wegbrengen want hij heeft enorme kuren. Ik ga vast leuke stofjes uitkiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very nice bags!! I want to try to sew one...

    http://lacasitadmaria.blogspot.com/

    María from Spain

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, een groter compliment is er niet, toch? Ik wil hem zelf ook nog maken, eerst uitvogelen hoe die machine werkt, duhh....
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, maar 't is ook een super mooie tas en knappe tut!
    Wanneer komt je volgende tutorial?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toevallig heb ik hem dinsdag gemaakt voor mijn dochter die ging logeren bij opa en oma en die geen tas had want die had grote zus ingepikt :-) .Het logeren ging helaas niet door want ze kreeg heimwee,en is weer met mij naar huis gereden.gelukkig was ik er nog,ik moet namelijk een uur rijden.
    Maar mevrouw heeft er een leuke tas bij.
    Dank je wel voor de uitleg!! en er komen er zeker meer.

    gr.Janneke
    Ps: ik zal een foto maken en plaatsen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat ik niet goed ben met naald en draad, anders had ik ook zo'n tas gemaakt en er een blogje aangewijd!

    Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Groot compliment voor jou toch en ze zijn allemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Darling totes! Look what you started....a tote revolution! I haven't done one yet...I am so slow and have so many UFO's and things I want to make...blogs and Pinterest have just made it worse! LOL! But I love it and there is no end to the inspiration and ideas that give me so much joy. If and when I make your tote I will definitely show you! You're so generous to share your tutorial with the world!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey wat leuk, zie ik ineens mijn exemplaar voorbij komen! Jeej!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. kon vandaag de grote truuk uitvoeren want er was een vlek op de ene kant... huphuphup barbatruuk... alles omdraaien! en geen vlek meer te zien ;) je had mijn collega's moeten zien kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aré 't is gelukt, ik krijg ook al goesting, 't ziet er een schoontje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 't Is gebeurd. Het is een zeer leuke tas om te maken en gebruiken. Ik maakte de handvaten iets korter en stikte paspel ertussen, plaatste onbewust het kleine stukje onderaan maar 'k vind dat niet erg. Er zullen er nog volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nu wil ik er ook eentje maken ;-) mss iets voor dit weekend...
    Ik heb dringend een nieuwe tas nodig om mijn boterhammetjes in te steken! Want die van mij begint een beetje saai te worden!

    En met tafelzeil vind ik een super idee (onthouden als het volgende stoffenspektakel is) om te gebruiken als winkelzak of strandtas...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ga er aan beginnen en zal hem zeker toevoegen aan je flickr groep! (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En het erge is dat ik er gewoon nog nooit eentje gemaakt heb...

    Komt vast snel verandering in, dat beloof ik je. Wanneer weet ik nog niet:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een kroontje op je werk.. Ik ben niet zo close met een naaimachine maar ik vind de tassen werkelijk prachtig en wie weet ooit. ik weet zeker dat ik mijn dochter en eer groot plezier mee zou doen..
    Ohhh als ik toch eens meer tijd had. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Yep, na die geweldige tutorial en deze plaatjes móét ik er ook eentje fabriceren. En voor die ooooh's en aaaaah's natuurlijk ;) Goed van je, het is een geweldig patroon, heerlijke blog dit en je verdient eer van je werk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. We kennen elkaar niet echt, maar ik gaf je een award... kijk naar http://lottesfrutsels.blogspot.com/
    bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hello,

    great Bags i liket very match

    hugs Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn ook erg leuk! Het kan je nog jaren achtervolgen. Ik maakte vorig jaar een tassentutorial, die opgepikt werd, en nog altijd veroorzaakt die tas de meeste pageviews per dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.